bye umah sewa kalongan

Sunday, October 24, 2010 | |


bye is not a last thing....

hmmm..da masuk ari kedua aku keluar dari umah sewa tu. banyak kenangan pahit,manis,tawar kat umah tu. aku rasa aku cam anak kelahiran anak terengganu..hohoh.ye la,biarpom baru 2 tahun aku duk sane.wahhhh!! sedih bangat om..
last aku salam ngan member2 umah tu..ade sorang pluk aku..ohhh yang tu aku x tahan skali.aku memang nak nangis ar,aku tahan jer..xnak status aku jatuh..hehehehe...


skang aku da xleh nak dengar suara2 mereka..ketawa ngan mereka...makan ngan mereka..aku x leh nak berpisah ngan korang..aku arap korang x lupa aku ok..

aku nak mintak maap la..law aku ade wat salah..ade yang anngap aku manje,jiwang..n jahat pon ade..huhu..aku taw aku banyak wat salah kat korang..ampunkanlah aku ok..

fuhh..sebak la nak taip sumer ni..wat aku ingat jer event2 ngan korang..korang tetap akan jadi kawan aku bila2...
memang rase lain ar duk kat umah..

0 comments:

Post a Comment